onsdag 2 februari 2011

Familjepussel malfunction

Usch så pinsamt. Igår skickade vi iväg T på en dagiskompis födelsedagskalas. En lite förskräckt familj öppnade dörren och upplyste oss om att kalaset är först imorgon. Ooops. Där stod T med present och tiara på huvudet. Fy så genant.

Men födelsedagsbarnets familj tyckte tydligen bara att det var lite roligt och T tog det hela med jämnmod. Och jag försökte överkompensera min miss genom att proppa i henne både kex och glass trots att det var vardag, baka en plåt med semlor (hon fick smula jäst och riva morot) och läsa en låååång godnattsaga med skojiga röster. Jag är förresten en fena på skojiga röster, gör olika för alla dvärgarna i Snövit och ett magnifikt häx-skratt för drottningen.

Min kalender börjar se ganska tassig ut. Onsdag int. Salem al Fakir, torsdag int. Tommy Nilsson, fredag live-int. Niklas Strömstedt, måndag int. Alex Schulman (jeeeee!!!!!) osv. Men inte ska man nu får blanda ihop barnens aktiviteter bara för att man har en massa svenska gubbs i kalandern.

Nåjo, ska bli roligt att intervjua och höra på Salem ikväll. 

Och så beställde jag en telefon igår kväll också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar