onsdag 9 mars 2011

Skrytbilder

Här står jag framför nån ruin eller någå. Ingenting speciellt med den.
Nu är vi inne i ruinen tillsammans med 2000 japaner och 7000 amerikaner. Owmygaaawd.
Det är lite svårt att hitta frivilliga gladiatorer och matyrer nuförtiden, men det har italienarna löst genom att tvinga Spiderman och Nalle Puh att slåss mot varandra.
Min katakombutforskaroutfit. Man vet ju aldrig, mitt i allt kommer Harrison Ford emot där i tunneln, då gäller det att vara chic.
Kön till Peterskyrkan ringlade sig runt hela frigging Peterspatsen. Vi ställde oss nu snällt i den och var inne på tjugo minuter. Tur att solen sken.
Vi börjar vara ganska duktiga på att ta foton med utsträckt arm. Jag ska bara försöka sluta se skeptisk ut på alla bilder.
Har ätit så mycket italiensk ost att jag kommer att vara trög i magen till allhelgona.
Ack ja. Rom. Vår. Sol. Bungabunga. Nappar inte alls att vara hemma igen. Det var en härlig resa. Vemodig suck.

1 kommentar:

  1. All orsak att skryta! :) Det ser härligt ut! Välkommen hem trots allt!

    SvaraRadera