torsdag 30 juni 2011

Nåyläsh

Jahapp, nu har min svindyra Neulash-tub anlänt. Inleder kuren ikväll. Tuben får alltså också följa med till Kos. Bäst jag tejpar fast den vid mitt hjärta med jesustejp, vill inte att den kommer bort.

Har tagit ett antal "före"-bilder men det är nog väldigt svårt att få nån vettig kartläggning av nuläget. Återkommer om någon månad om jag tycker resultaten är värda att uppmärksammas.

Den undre fransraden på höger öga är i alla fall helt återställd av sig själv, och vänster öga kämpar på. De övre fransraderna har återväxt men det går väldigt långsamt. Det är en del action i ögonbrynshöjd också men där är återväxten all over the place. Hoppas att neulash skulle kunna styra upp det hela lite. Det är rätt frustrerande att ha en monobrow när man inte ens har brows.

Har inte så höga förväntningar, men det här kan väl vara värt ett försök. Och funkar preparatet på mig kan ni ju se det som det yttersta beviset att neulash funkar på vem som helst.
Kaske jag skulle pensla på lite här också. Har alltid tänkt att en Poirot-mustasch skulle klä mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar