torsdag 28 juli 2011

Snart är glada semestern sluuut, slut, slut

Det var fyra snabba veckor, det där. Tjoff bara. Men det ska bli riktigt skönt att landa i de vanliga rutinerna igen, måste jag medge. Barnen har ju blivit helt dabbiga av vårt oregelbunda semesterleverne och jag tycker inte att jag gjort annat är sovit, druckit rosévin och irriterat mig på saker de senaste dagarna.

I dag fick jag tillbaka min HTC-telefon! 1,5 månad dröjde det och jag ska fanimej ha nån sorts kompensation. De hade fått byta ut hela moderkortet så goodbye till alla kontakter och inställningar. Dessutom fick jag köa i 40 minuter i Sonerabutiken igen. Jag tycker verkligen att Sonera skulle kunna bjussa på avbetalningen för den månad då jag inte kunde använda min dyra lur. Det ska jag ringa och säga till dem. På måndag kanske. När jag tagit mig ur Tjuren Ferdinand-tillvaron och blivit mera a la Sigourney Weaver i Working Girl.

Nehej hörni, nu ska jag koka Crema Catalana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar