tisdag 6 mars 2012

Olämplig och ohyllad

I dag träffade jag LCMDF och då slog det mig att jag hemskt gärna skulle vara 21, klä i vilket läppstift som helst, skapa innovativ fiilispop, bo i Berlin, vara cool och hyllad. Men det är ju svårt att fixa så där i en handvändning.

Så jag får väl nöja mig med att vara 31, ständigt fega bort läppstiftet, skapa morgonradio som folk rådissar ("en redaktör totalt olämplig för radio" var dagens omdöme), bo i Esbo, vara ocool och  väldigt, väldigt sömnig.

Blir nog bra ändå.

4 kommentarer:

  1. WTF?!?
    Nej, snarare EXAKT passande för radio!
    Tusans vad jag saknar din pigga röst från riksradion!

    S (bor lååångt från huvudstaden och hör således ingen morgonradio med dej)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag älskar dig. Olämplig för radio! Hahha, änk vad många lustigkurrar det finns där ute!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla människor för de vänliga orden! I dag behövdes sådana!

    SvaraRadera