söndag 28 oktober 2012

Den riktiga Sigge Eklund

Stockholm är knökfullt med karar som försöker se ut som Sigge Eklund, så jag hann råka på ett tjugotal falska Siggen under vår vistelse.

Men i dag, i shoppen på Moderna museet, stod jag plötsligt öga mot öga med den riktiga Sigge Eklund! Oh my gaawd. Vad tror ni att jag sa till honom?

a) Alltså Sigge, dina analyser av föräldramöten är vad jag kallar pur briljans! Snyggt jobbat!

b) Ditt resonemang kring podcastarnas framtid väckte verkligen många tankar hos mig. Jag tror du har rätt. Keep up the good work!

c) Ti-hii.

3 kommentarer:

  1. C! Jag skulle antagligen ha blivit helt stum, men faaaan så mycket saker det skulle finnas att diskutera med honom! Kanske inte i shoppen på moderna museet, dock.

    SvaraRadera
  2. Nå nu var det ju C. Nedrans. Nästa gång ska jag vara bättre förberedd.

    SvaraRadera