torsdag 30 december 2010

Äckelvarning. Ett inlägg som min vän G inte ska läsa

Vi var i S-market ikväll och köpte mat för nyårshelgen. Mellan sylthyllan och fiskdisken stod en karl och såg ut att ha lite tråkigt, antagligen vaktade han köpkärran medan någon annan snodde runt efter grejer att lägga i den.

Men för att nu inte slösa bort en massa dyrbar tid passade herremannen på att klippa naglarna medan han väntade!!! Med en sådan där liten knipsknipsgrej. MITT I MATBUTIKEN!!!!!!!!

Jag borde egentligen ha gått fram och tackat honom, för jag tappade aptiten så drastiskt att inte en enda överlopps chokoplatta hamnade i vår kärra. Men man vill ju inte ha nagelbitar i ögat, så jag höll mig på avstånd.

Är det jag som är överkänslig? Är det bara jag som tycker att nagelklippning är nånting man ägnar sig åt i sitt eget badrum, och så städar man noga upp efter sig? Jag blir galen på folk som filar naglarna på morgontåget också, men till och med det är bättre än att klippa dem i S-market.

1 kommentar:

  1. Nämen guuuuuu va äckligt!!! Usch!

    Där ser man. Karlar har ingen skam i kroppen. Klippa naglar i matbutiken är lika o-okej som att rätta till "grejorna" offentligt.

    Ryyyyys....

    SvaraRadera