måndag 31 januari 2011

Ni som bloggar med mobilen

En hurdan telleföön ska man satsa på? Jag är så trött på allt tjat om iPhonens excellens och Nokians nedgång, androider, 4G, 3G, G18, Gigamighitochdit att jag blir hulluknäpp. Måste det vara så komplicerat? Eller har jag bara blivit gammal?

Det jag vill ha är en pålitlig mojäng som jag kan fota och blogga med utan att det är allt för petigt. Jag varken smsar eller ringer så fasligt mycket, men det vill jag förstås också kunna göra (duh).

Vad rekommenderar ni? Vad rekommenderar ni inte? Jag försöker nu betämma mig för om en iPhone 4, Nokia N8 eller HTC Desire skulle passa mig bäst.

Sen skulle jag ju inte vilja betala mig blå heller, och det verkar man vara tvungen att göra sowieso. Eller?

Ack, jag minns tiden då jag var coolast i klassen för att jag fick min 5110:a att spela Men behaving badly-signalen. Sedan dess har det bara gått utför.

4 kommentarer:

  1. Jag har haft min iPhone4 i några veckor nu, och tillsammans med appen BlogPress är jag väldigt nöjd!

    SvaraRadera
  2. Jag har en iphone4 som jag gillar väldigt mycket. Ibland måste jag dock först maila bilden som jag tagit med telefonen, sen först ladda upp på bloggen! Men det är säkert något som går att fixa.

    SvaraRadera
  3. jag fick en Nokias C6 från jobbet. den borde vara enkel att använda men jag har med mig manualen i väskan. var till Datainfo härom dagen och bad killen visa mig hur man låser tangenterna (ja eller touch screenen) för jag fick det inte att funka. nä, jag bloggar nog hellre vid en dator.

    SvaraRadera
  4. Jag har samma kombo som Jessica, iPhone 4 och BlogPress. Jag har varit supernöjd.

    SvaraRadera