onsdag 26 januari 2011

Septembers mindre hotta syrra

Jag inledde dagen med att intervjua ultracoola sångerskan September, alias Petra Marklund. Jag stod dock sist i intervjukön, före mig skulle The Voice, X3M och Yle X också ha henne i sändning. Men inga problem, jag stod och väntade med hennes trevliga entourage, däribland en svensk managertjej (eller nånting ditåt) som genast utbrast "Ja men du ser ju PRECIS ut som Petras syster! Det kommer hon säkert att märka själv också!".

Jag blev riktigt nöjd, September är ju grymt snygg. då måste ju hennes syster vara av samma kaliber. Och mycket riktigt, när jag en stund senare fick tala med Petra själv påpekade hpn "Vet du, du liknar min syster på pricken!"

Petra var trevlig och intervjun gick bra. Men när jag en stund senare passerade managern igen satt hon och berättade "Jaa, det är märkligt med Petra, hon är den i famijen som har fått allt! Talang, utseende..."

På Septembers systers och mina egna vägnar: Hmpf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar