fredag 19 augusti 2011

Nakendans nakendans

Phuuu, det var en tung arbetsdag. Man måste vara så alert när man kör ut en sändning ensam i tre timmar.

Men nu ska jag hem och båda bastu. Jag och flickorna har en livad liten ritual (J skulle gärna få vara med men han vill inte): när vi klätt av oss alla kläder dansar vi runt en stund och ropar NAKENDANS NAKENDANS! Det är lite vår version av familjen Melkerssons "rrrrrbom". Aningen naknare bara.

Det här tycker vi är hemskt skojigt. Om några år kommer flickorna att sluta och då tänker jag nakendansa värre än nånsin. Speciellt om de har kompisar hemma. Mwaaahaaahaaaa...

2 kommentarer:

  1. Lyssnade på dig med mamma! Och vi konstaterade att den där Eva Franz nog är hemskt bra.

    Skrev först bar istället för bra, men det skulle ju också ha varit korrekt. Åtminstone lite senare.

    SvaraRadera
  2. Peppe, din mor är lika klok som du. Och min mor är lika bar som jag.

    SvaraRadera