tisdag 9 augusti 2011

Albino-Brezjnev

Haha, lite vindögd bild. Oh well.


I dag ska jag köpa mascara. Om ni tittar jättesuperdupernoga där under vänster öga ser ni att fransarna gjort comeback. Dessvärre är de så ljusa att de är nästan osynliga. Mascara har jag ju inte använt på snart två år, så jag får väl pallra mig till nån butik och köpa.

Behöver ögonbrynsgel också, Neulash har fått mina ögonbryn att växa så yvigt och fort att jag till och med tvingats plocka dem lite. Men, som J säger, en del av dem växer ju till och med i närheten av pigmenteringarna. Men jag måste ju se efter den, så jag inte blir helt albino-Brezjnev...

Det är förvisso en god bit kvar innan jag kan påstå mig ha riktiga ögonbryn och fransar igen, men man får väl make the most of it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar