måndag 19 september 2011

Kändis-diss

Hurra! Det har varit Emmygala! Då kan jag inleda arbetsveckan med en balja grönt te och people.com.

Men hörni, hur tänker de där kändisarna? Kolla här, här är Chiefens fru från Grey's Anatomy. Stilig och parant dam, klädsam färg på klänning, fin drapering... men urringningen?! Tänk så elegant detta hade varit om övredelen var skuren så att hänget var i gömman?

Seal försökte rädda situationen genom att visa sina pattar också.

Amy Poehler är förvisso komiker men det här känns lite ledsamt. Som om hon ställde sig för nära när MTV filmade Pimp my ride.

Och Kelly Osbourne. Voj voj. Det är förstås bra att hon blivit av med babyfläsket, men kanske det skulle räcka nu? Jag blir riktigt beklämd av dne här bilden, för jag tyckte det var så skönt när Kelly slog igenom som stolt knubbig punktjej. Överhuvudtaget läskigt många size 0 på röda mattan. Obehagligt.
Jag minns tiden när folk var upprörda över att Gwyneth Paltrow var så smal. Hon är väl ungefär lika tung snu som då men i bildkavalkaderna känns hon som en av de normalviktiga. Nice napapaita förresten. Är den från den där ena butiken i Itäkeskus? Bredvid Alko?
Till och med Joanie börjar bli tunnare! Snälla sluta! Det behövs någon i Hollywood som väger mera är 60 kg utan att vara medlem i familjen Klump. Dessutom tycker jag det är lite ledsamt att Christina aldrig får en galaklänning med tillräckligt bystmått. Det är ju fab att vara boob-a-licious, men gud så obekvämt det måste vara att ha behagen uppklämda mot bröstkorgen till hakhöjd.

Bilderna snodde jag härifrån.

1 kommentar:

  1. Hahaha, tack för uppiggningen, framförallt gillade jag pimp my ride- och napapaita-analyserna.

    SvaraRadera