måndag 24 oktober 2011

Neulash funkar

Det kanske vi kan vara överens om. Detta är kanske inte de attraktivaste bilder jag kommer att publicera i bloggen, men förhoppningsvis syns resultaten.

Då här såg mina ögon ut i maj, återväxten hade kommit igång men i mycket anspråkslös takt.


Och i dag. Lite ojämna men helt okej med mascara! Jag har fått börja vara lite selektiv med var jag kletar smörjan för en del fransar har nästan blivit lite för långa. Händer en del på ögonbrynsfronten också medan pigmenteringarna håller på att blekna bort.

Det är förstås svårt att avgöra vad som beror på återväxt och vad som beror på Neulash, men jag är helt säker på att mirakelpreparatet fått det hela att gå mycket fortare. Tubeln är dyr men dryg, jag har kletat på från samma i över tre månader nu.

Absolut värt ett försök, alltså. Om den egna hårväxten är helt obefintlig är ju risken dock stor att preparatet har noll verkan.

3 kommentarer:

  1. Mycket effektiv ser det ut som!

    Mippe

    SvaraRadera
  2. Wow! Jättekiva att det verkar funka! Har ännu några veckor/månader kvar före jag kan se någo resultat, började först i september. Men hoppas mina fransar är lika duktiga på att växa som dina! :)
    /L

    SvaraRadera