tisdag 18 oktober 2011

Upprörd!

Tillbringade den senaste timmen hos fotografen iklädd röd klänning och clownnäsa. Ja, det var alltså jag som hade klänning och näsa, fotografen hade jeans och t-skjorta. Fasar lite för att se slutresultatet.

När jag var klar med denna strapats skulle jag försöka hitta en äldre programbild i bildarkivet men råkade på en del upprörande material istället.

Fats det här är inte så farligt. Det är bara Nickby rapporterar under hårigare dagar (fascinerande att du har blivit yngre sen dess! Hur gjorde du det?)

Det här var ju också riktigt näpet. Anne, Petski och Hannah år 2004. Napapaita och brunt hår, stiliga ungdomar.

Här håller två hånskrattande damer på att spola ner en ung Alex Fager i vessabyttan. Han tog sig upp igen och blev kanalchef, så där har vi veckans solskenshistoria.
Och den här bilden känns nog på alla plan lite väl privat.

8 kommentarer:

  1. Ja vad ska man nu säga. Nickby rapporterar är ju som sagt bara lite hårigare,men de andra, ja de fick mig alla att klucka hejdlöst här i tystnaden. :D

    SvaraRadera
  2. :D Den sista bilden skulle vilken som helst homofob bli hysterisk av... :D
    Napapaita är väl fortfarande in bland med ungdomarna när man ofta ser dem gå klädda i för småa och tajta kläder....

    SvaraRadera
  3. Åh! Så fluffig jag ser ut! Hahaaa! Jag var en mommo redan som trettioåring! Micaela

    SvaraRadera
  4. Inte visste jag att Micaela var min lågstadielärare på 80-talet!
    Och Alex skulle jag inte ha känt igen alls, och då har jag ju gått och gift mig med honom!
    Det sista fotot får mig att vilja klösa mig i ögonen en stund.

    SvaraRadera
  5. Anne sa det ganska bra just då vi såg den sista bilden: uuuuj, man vill ju bara bränna ut sina ögon!"

    SvaraRadera
  6. *Bwahaha* Den sista är helt prislös!

    Och något jag aldrig vågat tro om Peter. (Jag har haft honom som lärare).

    SvaraRadera