torsdag 22 december 2011

Njurkalendern, lucka 8

En glad julhälsning från förr!

9 kommentarer:

  1. Oj hjälp, den här är bäst hittills! Det där är förresten den första och sista julskivan jag någonsin köpt.

    SvaraRadera
  2. NKOTB!!!! Hääääääärligt!!! :)

    Vilken nostalgi alltså!

    God jul och önskar dig och hela slurven ett fantastiskt 2012!!! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Den här bilden fick mig febrilt att börja fundera på vilken av dom där NKOTB-guysen jag tyckte att var snyggast...bara för att inse att jag har glömt vad dom hette. Donnie? Jon? anybody?

    -Pia

    SvaraRadera
  4. Donnie, Danny, Jordan, Joe och Jon! Nimim. the biggest NKOTB-fan out there 1991 :)

    Eva -tack för en underhållande blogg. Du är en sällsynt humoristisk och snygg kvinna!

    SvaraRadera
  5. Ha, vilken nostalgi! :) God jul!

    SvaraRadera
  6. Mo: Tack det samma! Hoppas din Anna Wintour-esqua svägerska håller sig på replängds avstånd.

    Anonym: tackar så mycket! Jag har blivit Donny-fan på gamla dar, han är rätt tuff i Blue Bloods. När det begav sig för Njurkidsen var jag inte så hänförd. Jag var intellektuell (och antagligen ganska jobbig) och lyssnade mest på Mozart.

    SvaraRadera
  7. Jag älskar njurkalendern ;D (I smyg älskade jag också Danny (tror jag det var...) för sisådär 20 år sedan.)

    Tack för din härliga blogg och god jul!

    SvaraRadera