fredag 27 januari 2012

Blipp blipp

En konstig dag i dag. Först sändning i vanlig ordning (det var roligt, vi snackade film och träning och jag blev helt ivrig), sedan röntgen av krass njure. De bäddade in mig så fint på en brits och knuffade in mig i en röntgenmaskin där jag skulle ligga prick stilla i 22 minuter. Maskinen brummade så rart, sköterskan hade rogivande dagistantljud för sig borta i sitt hörn och innan jag visste ordet av sov jag som en sten. Var helt virrig när de rullade ut mig ur apparaten igen.

Väl hemma igen fick jag hemligt besök. Jättejättehemligt. Toppsekret (eugh vilket ord). Besöket resulterade bland annat i att jag låg i badkaret och yrade om animerade fåglar. Very odd.Och värst av allt, det finns filmbevis på allt.

Plan för resten av dagen: bada bastu, dricka vin, somna framför teven och näpet dreggla ner J:s t-skjorta. That's fredagsmys for'ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar