måndag 6 februari 2012

Lite piggare

Nåja. Efter en dagslur och en äckligt hurtig promenad till dagis i det vidrigt tjusiga vintervädret börjar jag vara mera kvinna än plattmask igen. Dessutom hade en god fe skottat vår gård när jag kom hem! Misstänker att det är en ganska stadig god fe med skäggstubb och snöslunga, men inte desto mindre en god fe! Så glad jag blev!

Imorgon har i dessutom finbesök i morgonprogrammet, kl 7.40 kommer Peppe och 8.40 vår nya direktör Marit af Björkesten. Om någon känner till Marit och har tips på hur vi kan ställa oss in hos henne genast från början mottades dylika med tacksamhet.* Vi var inne på cigarrer och whiskey när hon nu blir direktör och allt, men hon kanske föredrar piptobak och raki?

*)Peppe kan jag hantera, man säger bara att hon är roligare än Magnus. Om hon är riktigt svårflörtad konverterar man hastigt till vegetarianism. 

1 kommentar:

  1. hahaha! tack, jag ÄR faktiskt roligare än Magnus (inombords).

    SvaraRadera