fredag 24 februari 2012

Taggad och glittrig

Oj vilken rolig dag jag har haft! Har följt med UMK-repetitionerna hela dagen och showen överträffade alla mina förväntningar med råga på! Snygg grafik, snärtiga pausnummer, riktigt festliga inserter osv.

Jag förstår att många har varit skeptiska gällande det nya formatet men finländsk eurovision tar nog ett jättekliv framåt imorgon klockan 21. Man får tycka vad man vill om låtarna men i alla fall känns det som om vi befinner oss på 2010-talet.

Vetni jag tycker jag är duktig som törs vara med i direktsänd tv fast jag är lite halvskallig och ynklig just nu (syftar på Min Morgon då, i UMK kan jag vara hur skallig som helst för där syns jag inte). Så duktig att jag förtjänade en silvertröja på hemvägen, faktiskt. Näin on.

3 kommentarer:

  1. Du är skitsnygg! ;)

    tinkerbell

    SvaraRadera
  2. Men varför kommer UMK samtidigt med Mello? (visserligen inte Sverige-final, men...) Aaargh. Fosterländskheten i mig säger att jag måste titta på UMK, men egentligen jag vill se Perelli i Mello istället.
    och håller med - glittertröjor är man alltid värd!

    -Pia

    SvaraRadera
  3. Vet du, jag tittade på dig på Areena, och tänkte för mig själv att du bra kunde platsa som programledare på tv, lika bra som på radio alltså. Du är ju vältalig (heter det så?), och ser snygg OCH snäll ut, och - ja, ett bra tv-sätt har du helt enkelt.

    SvaraRadera