torsdag 11 oktober 2012

Det materiella inlägget

 Tänkte igen göra livet lättare för alla beundrare (läs: föräldrar och make) som går och funderar på vad jag kan tänkas önska mig i födelsedagspresent och julklapp.




Nu är jag trött på billiga låtsasläderhandväskor som går sönder efter några månader. Vill ha en läderväska! Eller bidrag till en, för de är ju inte helt billiga. Ni kan förstås ordna en insamling. Det är ju ett så behjärtansvärt ändamål.

Den övre är från H&M och väldigt fin. 99 euro är ganska saftigt då det gäller butiken i fråga, men den kanske håller sen också? Men måste medge att jag länge pillrat längtansfullt på hold-all-väskorna på Pieces. Den här rejäla konjaksfärgade saken skulle säkert bli en trotjänare...


Margreteskålar i olika storlek skulle också vara fint! Gärna i trevliga färger. Våra Ikeabaljor börjar vara ganska sliskiga.


Två meter Lappuliisa-vaxduk från Marimekko skulle jag gärna vilja ha. Väldigt mysigt mönster.

Jåå, och kokböcker, whiskeyflaskor och örhängen funkar ju alltid. Och fred på jorden.


3 kommentarer:

  1. Tackar och bockar, tar till mig det skrivna.

    SvaraRadera
  2. Ne men voi stackare. Du förtjänar en riktigt fin väska!

    SvaraRadera
  3. Den där H&M-väskan överst är nu på -50 % på deras webbsida :)

    SvaraRadera