torsdag 25 oktober 2012

Sicken lång dag

 
 (bild lånad från bokbabbel.com)

Puh, dagarna blir så förbaskat långa om jag inte hinner ta någon dagslur. Stiger ju upp klockan 04.40 varje dag, och om jag inte hinner klämma in en liten lur nånstans mellan 14 och 15 blir jag avig.

Men i dag har jag haft så mycket kul för mig att det inte är så farligt. Efter sändningen tog jag en sväng på bokmässan med Bokbabbel-Jessica. Det blir ett inslag som ni kan höra i Morgonöppet imorgon klockan 7.40. Hann också sammanstråla med mamma som bjöd på sushi. Ypperligt, utmärkt, splendid.

Imorgon blir det en tripp till Stockholm. På lördag har det nämligen gått fem år sedan jag och J ställde till med detta.
 
Om allt går enligt planerna sitter jag på Riche om 24 timmar och pekar ut kändisar som J aldrig hört talas om. Jee!

Nu borde jag packa. Men det är en världslig sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar