måndag 15 april 2013

Stanna, jag vill kliva av!


Just nu rullar livet på lite väl raskt, tycker jag. Egentligen borde jag inte klaga för det händer roliga och spännande saker stup i kvarten, men jag vill inte riktigt hinna med.

Inspelningarna av De eurovisa var suveränt skojiga men det blev förstås rätt mycket jobb. Amsterdamresan var superlyckad, men där rök ytterligare ett slapparveckoslut som hade behövts för återhämtning. Förberedelserna för ESC pågår förstås hela tiden, och så gör jag ju morgonprogram varje dag. Imorgon ska jag dessutom vara med i X3M-tv på eftermiddagen. Om jag är riktigt glåmig tänker jag klä ut mig till Galna dagar-spöke.

Sen skulle det ju vara kul att hinna motionera lite också. Och blogga. Och läsa tidningar och träffa vänner.

Och så inser jag att T tillbingar sina sista veckor på förskolan. I höst har jag en skolflicka här hemma. När hände liksom det?

Nej, nu måste jag ta mig en liten Tjuren Ferdinand-moment och sitta under eken och lukta på blommorna. Fast jag sitter i köket och tulpanerna från Amsterdam luktar ingenting. Men vackra är de.

Ska tracka er med några resebilder ännu.

Witbier på en uteserering! Najs. Mycket najs

Stämningsfull bild mitt i Röda lyktornas distrikt. Om jag fotat i en lite annan vinkel hade jag fått med några lättklädda damer i ett skyltfönster. Men dem hade jag faktiskt inte lagt märke till när jag plåtade, då hade ja inte vågat. Strängt förbjudet att fotografera skyltfönsterflickorna. 

Provning av presentbikinir. Strike a pose!

S kan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar