söndag 16 juni 2013

Lekstugan 2013

Drabbade av total inredningsiver fortsatte jag och T med att städa i lekstugan.

Jag skryter nu, men vår lekstuga är baske mig den finaste i sju socknar! J byggde den med sina egna små svettiga tassar (vi hade ingen aning om att han kunde sånt och går fortfarande med hakorna i knähöjd), jag har sytt gardiner och länsat butiker i både när och fjärran på jakt efter roliga lekstugeattiraljer.

En del nytt för i år. Burkarna och träglassarna från Hamley's i Malmö, Lemon Cola-skylten från HongKong i Nöykis, kakfatet i våningar och vimplar från Hema i Amsterdam. På väggarna Rudolf Koivu-kort från Idea i Forum. Bordduken hittade min farmor i någon gömma.

Fast nu kanske jag får hejda mig lite, börjar vara rätt fullt...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar