torsdag 7 november 2013

Tilltufsad

Huhhuh. Jag tycker det är tröttsamt att läsa blogginlägg som handlar om hur oerhööört trött skribenten är, men jag har faktiskt inte så värst mycket annat att komma med. Ögonlocken hänger på halvstång och de mörka ringarna sträcker sig till knäna. Måste vara vädret. Eller åldern.

Igår sände Radiohuset från Koskikeskus i Tammerfors. Dvs jag stod i blått tält mitt i ett köpcentrum och tjoade medan urinvånarna tittade förbryllat på mig och undrade om jag sålde mineralsmink eller spådomar.

Imorgon är det Näsdagen och då får jag stå i min trygga hemstudio och tjoa, dessutom tillsammans med tv-kändisen och rockstjärnan Hannah Norrena och radiolegendaren (har alltid velat kalla någon "legendar" men kom först nu på en lämplig person)  Jukka Isojoki. Ja, Geir Rönning ska stå i ett hörn och hoila också. Kan ju orimligen bli annat än succé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar