tisdag 1 februari 2011

Visst är det oliiiidligt spännande?

(snart kanske jag måste inse att kidsen inte fattar grejen med ett säga "oliiiiiidligt spännande", för de har aldrig sett Peter Harryson leda Så ska det låta och dra repliken med sån intensitet att man trodde hans ringmuskel skulle ge efter. Nu tror de bara att jag har magknip och fel i huvu när jag skojfriskt citerar honom).

Till saken: Ikväll ska jag beställa en ny telefon. Och jag har fortfarande inte bestämt mig för hurdan. Tack till er som kommenterade här på bloggen, enligt er är iPhonen trots allt överlägsen. Men mina facebookbekanta är inte lika övertygade. Och mina väninnor har också spretiga åsikter. Och till på köpet blandade bloggkommentatorn sig i diskussionen med ett fjärde lockande alternativ.

Hur ska detta sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar