lördag 29 januari 2011

Shopping, dahling!

Jag och T försökte oss på lite mor och dotter-kvalitetstid i dag. Och vad gör mödrar och döttrar i Esbo? Jo åker till Iso Omena och shoppar förstås. Duh. Vi klarade oss bra, började inte ens bitch-slappa varandra.

T har inte fått nya kläder på länge och dessutom har hon skjutit i höjden så nya basplagg behövdes. Jag panikshoppade för måndagens tv-framträdade. Man får ju inte ha svarta kläder i tv och alla mina snygga kläder är svarta. Men nu är vi sorted båda två.
 Glasspaus.
 Trip + Chokladglass = Extrem sockerfylla
 T har en Pretty Woman-moment.
De har köpte vi inte. Men attans coola ser vi ju ut. (Och det där är ett sugrör, inte en joint)

1 kommentar:

  1. Ok, var i Omppu är det där? Jag praktiskt taget bor ju bredvid stället och känner inte igen mig...

    SvaraRadera