måndag 28 februari 2011

Camel Toe Annie!!!!

Det här inlägget är dedikerat till min goda vän Marika! Tänk! I alla dessa år har vi försökt förklara det fina med Camel Toe Annie för folk som bara tittar fundersamt på oss, skakat på huvena och sagt ett försiktigt "okeej...". Men nu behöver vi inte förklara mera för jag hittade henne på youtube! Det här är ett stort ögonblick för mig och Marika.


Och alla ni som suttit  i Övningsredaktionen i gamla Soc&kom och funderat över min teckning föreställande Kameltåflickan lutar sig nu lättat tillbaka och utbrister "Ahaaaa".

2 kommentarer:

  1. Åååh, vad rörd jag blir! Fantastiskt! Nu kommer alla att förstå.

    SvaraRadera
  2. Practice a combined use of stress management and relaxation
    therapy, including meditation, deep breathing techniques. And naturally there are many much more choice remedies
    for tinnitus which are efficient as well. Another
    cause is damage to the microscopic ending of hearing nerve in inner ear.

    Only you know exactly how you feel, what your day-to-day life is like, and
    whether a particular therapy is effective.

    My site Tinnitus Remedies **

    SvaraRadera