måndag 28 mars 2011

Fluffer girl

Hehe, välkomna snusk-googlare. Här sätter vi rubriker som inger falska förhoppningar.

Nee, jag skulle bara berätta att det växer fluff på mitt huvud. Fläckvis fluff, en mycket klädsam vårfrisyr. Träffade en stilig 6 veckor gammal karl i lördags och han hade likadan frisyr som jag.

Men inte så dumt alltså. Jag har ju varit kal som ett bowlingklot i ett år nu, och nu gör håret comeback lite här och där. Min ena nedre fransrad har nästan helt vuxit tillbaka! Blir lite clockwork orange igen. För några andra ögonfransar har jag inte,

Jag går ju inte och inbillar mig att allt mitt hår ska växa tillbaka hokus pokus, men det är ju trevligt att det händer nånting. Speciellt ivrig är jag gällande ögonfransarna, kan de inte snällasnälla växa tillbaka? Jag ser inte inte ett smack i vårsolen, och när pollensäsongen kommer igång kommer jag att vara ett konstant lipande missfoster.

1 kommentar:

  1. Du och den lille mannen kommer att se fab ut på bröllopet tillsammans! Borde vi kolla om han bli din bordskavaljer!

    SvaraRadera