tisdag 1 mars 2011

Samantha Fox, min bosom friend

Hälsningar från min nya polare Sam. Jag pratade i telefon med henne i tjugo minuter och hon var glad och god. Dock verkade hon anta att jag var lite imbecill, alternativt väldigt dålig på engelska för hon talade låååångsamt och tyyydligt. Jag är de facto ganska bra på engelska, läser engelska böcker i samma takt som svenska och hänger med i handlingen när textningen till Law and Order tiltar. Men att börja snarvla engelska så där helt plötsligt en tisdag i februari, då blir det lite Noriko-stuk på det hela.

Sen var jag på årlig check up hos muffdoktorn. Ska nu inte bli allt för detaljerad gällande den saken, men skönt att få den ändan besiktigad också. Nu är både allmänhälsan, tänderna och kärlekstunneln inspekterade och jag fick tummen upp. Men upp i vad säger jag inte. A ha haaa. Förlåt, det där var lite snuskigt. Skyller på att jag är väldigt trött.

Imorgon ska jag till frissan! Jojomen! Det finns några enstaka frissor här i stan som vågar sätta saxen i en peruk, och eftersom min frilla årgång 2010 börjar se ganska sliten och ledsam ut tänkte jag testa om en ny klippning skulle ge den några månaders livstid  till. Pannlugg och page i haklängd, typ. Får väl se vad det blir.

Nu ska jag äta kolhydrater och titta på oscarsgala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar