tisdag 26 april 2011

Testing testing, one two tree

Tjo. Jag inledde dagen med att vandra in hos hälsovårdaren och nu har de tappat lite blod ur mig. Hon trodde inte alls på min teori om P-ring och viktökning, men nu ska sköldkörtlar och allt möjligt kollas och så ska jag till läkaren på fredag. Det är hemskt att inte ha nån kontroll alls över sin kropp, jag går bara mer och mer upp i vikt fast jag försöker bromsa allt vad det går. Det var samma sak när jag tappade håret, jag hade ju varit snäll med min kalufs, sällan färgat, sällan fönat osv. Men till vilken nytta, av trillade det i alla fall.

Deppigt. Tur att jag har roliga grejer att fokusera på hör på jobbet. På fredag blir det bröllopssändning, så på hemvägen i dag ska jag hamstra skvaller- och damtidningar som skriver om Will&Kate. Research, förstår ni.

Och Eurovisionen närmar sig också. Spännande men lite pirrigt att testa nånting så annorlunda i jobbväg. I dag ska jag och Johan titta på förra årets final och låtsaskommentera den lite grann.

Och titta, här är ju jag och PärädajsOskar.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt! Vet du, jag tänkte också på sköldkörteln... Det är ju bekanta symptom. Jag hade också fruktansvärt svullna ben. Bra att det kollas upp! Lycka till hos läkaren! Det ordnar sig! Kram!
    Ps. Jag blev så besviken när jag körde ut till landet när det inte alls kom Nöjesfredag på radion utan något helt annat. Ja ba, va e de här för tjafs? Har dom påskledigt? Sen kom jag på att det ju var torsdag...

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du snart får ett vettigt svar på vad det är som felas, det är eländigt då kroppen vägrar samarbeta. Micaela

    SvaraRadera