fredag 20 maj 2011

Fredagsfyllan

Drabbade mig förschräckligt fort denhärgången. Bastu. Famijebastu. Akta akta, bränna sig farligt. Trip åt barnen. Jag vill ha den gröna. Näää-ä JAG vill ha den gröna. U hu huuu dumma. Sitt still. Inte slå. Seså. Duktiga flickor. Nu korka bastuöl. Pscchht, pyyys. Klunk. Mums. Vill duscha nu mamma. NU! För varmt i dumma bastun. Jojo. Ölen blir alldeles varm nu, äsch. Tvätta noga. Torka torka. Bepanthen och muminspray. Häva ljummen öl. Burp.

Barnen sover. Mamma bloggar och är full av 1 dl Karhu. Patetischkt. Men ganska skönt. Och tänk så billigt det blir, mor och far är het blasé för att vi delat en liten ölburk.

Nu ska vi krypa upp i soffan och somna mitt i Mad Men.

PS. Det här är Elin Blom. Hon är coolast i världen och kommer att bli grymt berömd och då ska jag imponera på T och S med denna bild. Ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar