lördag 21 maj 2011

Ohoj där!

Har inte riktigt kommit mig för att bli engagerad i den finlandssvenska blogg-gemenskapen ännu. Har ju bloggat i flera år, men kommit igång med det på allvar först i slutet av förra året. Inga bloggalor eller bloggfester för mig ännu, och det beror inte på ovilja utan dålig organisationsförmåga. Men nu har jag anmält mig till The Bloggkryssning som Papper och Silja Line och vem det allt var ordnar i juni. Ska bli intressant! Tror inte att jag känner någon annan som ska med än Mjuklandnings-Softy (ryktet säger förresten att hon är en fena på det där med Sverigekryssningar så jag har skyhöga förväntningar).

Vem annan ska med? Jag vill vara väl förberedd så jag kan konversera kunnigt med er om bloggiga företeelser. Inte är ni väl alla hemskt unga och trendiga för då vågar jag inte komma ut ur hytten...
Hmm. Det där var ett försök att se ut som en klämmig salt sjömanstjej, men det blev ju nog mera Benny Hill...

2 kommentarer:

  1. Om alla andra är äckligt unga och trendiga kan vi gå via tax freen och sen ha egen fest i hytten!

    SvaraRadera
  2. evafrantz.blogspot.com29 maj 2011 kl. 16:49

    Det gör vi! Vi kan dricka Campari och äta smörgåsar som vi gjort i smyg i buffetrestaurangen.

    SvaraRadera