onsdag 27 juli 2011

Det är svårt att fota sitt bakhuvud

... men skam den som ger sig. Tadaa. Så här mycket hår har jag just nu.

Inte så pjåkigt med tanke på att jag var kal som ett bowlingklot för ett halvår sedan. Och jag rakade huvet med hyvel för cirka två veckor sedan, det hår som finns växer med faslig fart. Under resan har det hunnit på 0,5 cm ungefär. Det skulle inte vara några som helst problem för mig att fixa en Juice Leskinen-frilla till jul, men det var nu kanske inte just den kändisfrisyren jag drömt om på sistone.

Börjar väl vara dags för en Neulash-update också! Funkar nog! Inte riktigt på det sätt som jag hade hoppats, men alla de som har normal fransar som de vill gödsla lite kan skicka in sin beställning genast. De några fransar jag har har nämligen blivit galet långa, tänk dromedar. Tyvärr är det omöjligt att få dem att fastna på bild med min amatöriga hemmafotoutrustning, så ni får lita på mig.

Lite grann verkar Neulash faktiskt ha fått fart på den övre fransraden också, men än så länge är fransarna superkorta och pigmentsfria. Det samma gäller ögonbrynen, som dessvärre växer som ivrigast en god bit ifrån pigmenteringarna. I värsta fall slutar det väl så här! Multibrow.

2 kommentarer:

  1. Helt underbar blogg du har,
    skriver så man inte kan sluta att läsa!
    Du verkar vara en superhärlig tjej!!
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera