lördag 13 augusti 2011

Hallå där uppe!

Här nere är jag! Men jag har suttit på huk hela dagen och nu går det inta att räta på benen längre. Tassigt. Jag har suttit ute i syrenbusken igen, klippt och ansat, räfsat och fejat. En mygga satte sig på min arm och jag sa sorget till den att gärna göra ett försök men att den antagligen skulle bli besviken. Den funderade på saken och flög iväg. Märkte väl att det inte fanns något blod att skaffa.

J har bara lekt och lekt hela dagen. Han har köpt en motorsåg och en kvist-choppare. Den senare var jag också lite ivrig över men jag har knappt fått röra den. O-rätt-vist. Om han inte passar sig så föreslår jag att vi leker Fargo. Jag ska vara Stormare, J får vara Buscemi. Hehehe (alla som fattade ropar hepp).




4 kommentarer:

  1. Ibland mår jag lite illa av dina filmassociationer Eva. Lova att ni säger nej om de berömda grannarna med skinnväst vill låna manicken.

    SvaraRadera
  2. evafrantz.blogspot.com14 augusti 2011 kl. 10:48

    Hehehe, ja dom ja. De är ganska prydliga av sig, inreder alltid med partybelysning i träden och piffiga röda trädgårdsstolar på altanen när de ska ha fest. Mera Mumindalen än helvetesänglar, faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Hep!
    Det är något strul då man skall kommentera på din blogg.
    (forvanad.blogspot.com)

    SvaraRadera
  4. evafrantz.blogspot.com15 augusti 2011 kl. 10:48

    Eva testar

    SvaraRadera