måndag 1 augusti 2011

Working girl

Återvände till jobbet i dag och var så passiv att jag är riktigt arg på mig själv. Men min ena deadline är på torsdag och den andra på fredag så fat chance att jag skulle komma igång redan på måndagen. Usch, varför kan inte jag vara en sådan som passar på att fixa undan lite stuff när jag har en lugnare vecka? Alltid vänta till sista minuten. Stryk skulle jag ha. Klatch. Aj.

Väldigt mycket dagismjuklandande på gång i grannbloggarna! Lycka till allesammans, det är nerviga grejer men bra brukar det ju gå. Vi mjuklandar inte alls, våra små var först på plats imorse och de sista att åka hem på eftermiddagen. Men de var helnöjda med att vara tillbaka på dagis.

Kollegerna på Vega mjuklandar lite dock. Vi satte ner en ansenlig del av arbetsdagen på att hitta på snuskiga parodinamn på våra radioprogram. Vad sägs om Nudistfredag och Snoppsnille, Pittmen och Boob-la-di, Du sköna säng och S(am)laget efter 12? Åååh vad skojsigt vi hade det!  (Och där slutade femton bloggläsare betala tv-licens, snyggt jobbat Eva)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar