torsdag 29 september 2011

Porr igen

Hemma från The Bookparty. Hejsan vad roligt det var! Snarvlade gamla radiominnen med Finsalongen (hon har en thing för Radiodoktor Lindberg), skakade tass med Evis, Harald och Sagolandet, hängde förgäves som en osalig ande runt bloggkommentatorerna (linslus, moi?) och hann växla några ord med Medelmåttan Malin, Bokbabbel, Emzie , Fager Dam och mången annan. (Nu bryter jag mot bloggetiketten och orkar inte pillra in länkar till alla dessa, den som undrar vad detta är för folk får ty sig till syster Google)

Festföremålet själv hann knappast någon prata med eftersom hon skrev autografer med en fart som hade gjort Justin Bieber förlägen.

När jag trippade iväg från kalaset sa jag belåtet till Tobson "Åååh, nu ska jag åka hem och slänga mig i soffan och titta på Borgen!". Han såg smått perplex ut eftersom han hade hört "och titta på porr igen". Lite väl mycket information liksom. Sånt händer.

6 kommentarer:

  1. Tänk, jag ska också titta på Borr ... gen. Sammanträffande! Roligt att ses idag!

    SvaraRadera
  2. Det var så trevligt så, att skaka tass med dig! Nu känner vi ju varann så där på riktigt :)

    SvaraRadera
  3. Ja, roligt, mera bokpartyn åt folket tycker jag!

    (Jag länkade till dig, men från den andra bloggen. Inte lätt det här med cyberspace..)

    SvaraRadera
  4. Porr på er alla! Hoppas vi snart ses igen!

    SvaraRadera