fredag 14 oktober 2011

HemmaHannah är ju typ HemmaEva

Fattar först nu att jag har blivit granne med HemmaHannah! Det insåg jag för att jag åkte buss med Herr HemmaHannah (jag vet ju liksom vem han är för han är kändis) och vi steg av på samma hållplats. Om du Hannah läser detta kan du ju fråga om han också tjuvlyssnade på rikssvensken som försökte förklara skillnaden mellan Socialdemokrat och Sveriedemokrat för sina finlandssvenska polare.Väldigt underhållande!

Fina blommor förresten! Powerstalk är mitt mellannamn.

Vi kan ju fast börja ha bloggträffar i Lippulaiva! Mingelkväll på Mallaskaski! Bokfika på Nöykis bibba.  Låtom oss göra Kitteldalen till det nya hipstertilhållet a la Berghäll!

Jåå. Sannolikt.

Men hey, vi har mansions!

4 kommentarer:

  1. Haha! Jag bor ju också helt närä, juh! I Nöykis, nära Martinsilta ostaren. Posh hoods indeed!

    SvaraRadera
  2. Jag måste faktiskt googla mig fram till Kitteldalen. Nu vet jag också var det är!
    h: Tölöbon

    SvaraRadera
  3. Herregud om du är granne med Hannah så kräver jag att jag måste få komma på hembesök också till dig. (Logiken i detta också är för mig lite oklar, men det känns helt rätt.)

    SvaraRadera
  4. Housewife: Woohoo! Vad trevligt!

    Basse: För bara något år sedan fick jag också googla mig fram. Esbo har varit en tom fläck i min mentala GPS i 29 år. Nu vet jag till och med var Äskrödjan ligger.

    Anne: Logiken är klar som korvspad! Välkommen!

    SvaraRadera