måndag 24 oktober 2011

Jag firar misslyckandets dag i dag istället

Jag har försökt mobilblogga hemifrån halva förmiddagen. Det går inte. Vi bor i ett svart hål. Min telefon tycker att den eventuellt hittar lite nätverk om jag klättrar upp på en stol vid södra gaveln och sträcker på armen som Frihetsgudinnan. Signalen blir snäppet starkare om jag klär av mig nakupelle och trycker mig mot fönsterrutan.

Har ni nånsin hört om en så pervers mobil?  Tack vet jag laptoppen. Den kräver bara att jag dansar tofsdans i en kvart innan den öppnar Firefox. En riktig hedersknyffel till dator.

Vad var det jag så febrilt skulle blogga om då? Jo att jag är kompledig i dag och ska städa barnens rum. Puh. Skönt att få det sagt.

2 kommentarer:

  1. Det är nu så att jag nästan önskade att du hade likadana problem med uppkopplingen här på jobbet. Allt för att få se de syner du beskriver. Städa bra! Micaela

    SvaraRadera
  2. Du är min idol som använder ordet hedersknyffel. Du är rolig annars också. *like*. (hur vet du att signalen blir bättre om du klär av dig naken? har du experimenterat?)

    SvaraRadera