måndag 10 oktober 2011

Önskelista

Snart fyller jag år. Tänker ta tillfället i akt och kolla vilka av mina nära och kära som actually läser min blogg och publicera en önskelista enbart här.

Jag skulle vilja ha:
- Värlsfred i år
- Smalare lår
- Ett svallande hår

Men om detta av nån orsak känns för omständigt blir jag också glad över:
Datorbordet Isala.


Flashiga örhängen, exempelvis från Accessorize.

Det finns alltid mycket skoj på Indiska. Ett presentkort skulle sitta bra.

 Om jag skulle vara ett par skor så skulle jag vara dessa. Bruna Paris från Vagabond. Storlek 39, tack.

Nånting crazyglittrigt till bloggprisgalan!

En Lampgustaf-lampa till tvättstugan. Tänk så fint att kunna blicka upp mot denna snygging medan man hänger tvätt!

Fotvård! Jajamen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar