söndag 4 december 2011

Galaförberedelser

Jag har gjort följande:

- justerat min klänning (story of my life, sitter plagget runt höfterna är det löst runt boobsen. Men det var ganska lätt att fixa)
- packat ner underkläder, skor och attirajer i en bag. Tänkte byta om på stan. 
- filat mina hälar. Vet inte varför. Men om nån fotfetischbloggare skuttar fram är jag redo.
- tvingat J att ha åsikter om varenda detalj i min outfit och ofta gjort precis tvärtemot hans rekommenadation.

Nu återstår egentligen bara det som faktiskt jag ombads göra: hitta på ett tacktal ifall ett sådant skulle behövas. Men det känns lite som att man skulle jinxa hela grejen om man skriver ner sitt "I'd like to thank the Academy blaadiblaa". Fast hellre är jag en förlorare med ett oanvänt tal än en vinnare som får blackout, grinar ut i publiken och säger "Öööööööh". 

Jag SKA plita ner ett litet tal. Just in case. Ska bara lacka naglarna först.

2 kommentarer:

  1. Heja Eva! Hoppas du får användning för det!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du vinner! *håller tummarna*

    Mippe

    SvaraRadera