fredag 9 december 2011

A tough decision, but the right one!

Det var det första jag hörde när jag slog på radion imorse. Det var David Cameron som förkunnade detta, sammanhanget missade jag men jag blev avundsjuk. Jag vill också låta så där självsäker och definitiv när jag fattat beslut. Ska under veckoslutet försöka fatta ett ganska dramatiskt karriärbeslut och är lite fundersam. Hur ska jag fixa Cameron-attityd till måndag?

Men just nu ska jag fokusera på dagens Nöjesfredag. Klaffen kommer på besök!

4 kommentarer:

  1. Kanske man borde börja använda den frasen oftare och sen växer man liksom in sig i känslan som kommer med.

    SvaraRadera
  2. Bra idé! Vi måste testa!

    "Mammaaa, får vi pepparkakor?"
    "Nej! A tough decision, but the right one!"

    SvaraRadera
  3. Oj ja hörde min kompis i radio vega, emelie tycks ju äntligen bli julkkis så småningom, kanske ja borde be en autograf ren nu :D

    SvaraRadera
  4. S: Det är nog bäst att du gör det! Emelie kommer att gå långt!

    SvaraRadera