måndag 19 december 2011

Tio oväntade händelser under 2011

Nu börjar årstillbakablickarna ploppa upp i bloggarna. Jag ska försöka mig på en lite annan variant den här gången och göra en lista på tio grejer som jag inte hade förväntat mig under år 2011:

1. Att jag skulle tala i telefon med Samantha Fox.
2. Att mina ögonfransar skulle göra comeback!
3. Att jag skulle få placera rumpan i Ebba von Sydows rosa rokokosoffa.
4. Att jag skulle få bloggpris!
5. Att jag skulle få starta och dra ett alldeles eget radioprogram.
6. Att jag skulle skaffa mig en personal trainer.
7. Att jag som följd av punkt 6 skulle börja äta gröt om mornarna.
8. Att jag skulle köpa en behå i storlek 75E!
9. Att jag skulle vara blondin halva året!
10. lämnar den här punkten öppen ännu. Året är ju inte slut, nånting oväntat kan ju ännu inträffa!

3 kommentarer:

  1. Ett mycket bra år med andra ord :)

    SvaraRadera
  2. Låter som ett mycket härligt år! Får hoppas att det som är kvar av det blir lika bra. :)

    SvaraRadera
  3. Ett toppenår! När jag läste det där blev jag inspirerad och nu vill jag att 2012 ska bli ett så sjuttons bra år. Jag är jättepepp!

    SvaraRadera