torsdag 5 januari 2012

Asch. Svårt att bestämma mig

Asch. Jag mår okej. Ingen feber eller så. Men halsen värker och så värst mycket smaksinne har jag inte. Så kanske det är lite bortksatat att gå på trevlig restaurang och äta då? Å andra sidan, om vi skippar måste jag ju laga mat hemma istället, för äta bör man. Och när vi nu fixat barnvakt och allt. Asch. Jag börjar låta som Alfons Åbergs pappa.

Tror nog vi ska gå till Ateljé Finne (J valde det bland alla era fina alternativ) i alla fall. Och sen på Tintin i 3D (J valde filmen också). Lite rödvin och en skön biofåtölj kanske får min flunsa att ge efter.

2 kommentarer:

  1. Aha, Atelje Finne! Våra gemensamma bekanta M&K gav presentkort dit till bröllopsgåva, det ska ännu utnyttjas!

    SvaraRadera
  2. Va roligt, det är mysigt och maten är god så hoppas ni får en fin kväll.

    SvaraRadera