söndag 1 januari 2012

Dockskåp och kylskåp

Jag sär jag sär. Aldrig har väl världen skådat ett så tjusigt dockhus som det som står i S:s rum. Lite tråkiga väggar bara, tänkte göra som Housewifen och åka till RTV och sno åt mig lite tapetprover. Sedan någon gång när andan faller på. En skvätt vit målfärg ska jag säkert kunna hitta här hemma nånstans.


Kylskåpet fyllde jag igår med samma entusiasm. Den senaste veckan har varit dekadent. Absolut ingen träning (utom någon enstaka powerwalks), vin så gott som varje dag, socker, grädde, supesnabba kolhydrater, tjofaderittanlej. Och så ska det ju vara där kring julen, men nu ser jag riktigt fram emot sunt och magert leverne igen. Så kylskåpet fyllde vi med lammfärs, spenat, Skyr, avocado och annat hälsosamt. Jag tycker jag går ner  vikt bara av att glänta på dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar