lördag 28 januari 2012

Hår-update

En dylik frilla för tillfället! Snart kan man ju nästan få till stånd nån sorts frisyr! Har en kal fläck uppe på hjässan ännu så jag kör med peruk ett tag till. Men så fort mitt egna hår räcker till för att täcka fläcken ska jag anlita en frissa för att få lite mera form på det hela. Så här i vinterkylan är det helt okej att ha peruk, men ååååh, tanken på att kunna tillbringa sommaren utan...


Jag har förstått att det är oerhört sällsynt att alopetiker har så här täckande och kraftig återväxt, så visst känner jag mig lyckligt lottad! Det är förstås sannolikt att allt trillar av igen, men det funderar jag på sen om det actually händer. Happy happy.

9 kommentarer:

  1. Skumt, jag drömde om dig och ditt hår i natt. Det var ungefär lika långt och tätt som på bilden, men med blonda fläckar i. Inte så snyggt. Det är mycket finare på riktigt! Heja håret! Och du.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter rätt spännande! Kunde med fördel matchas med leopardklänning, tror jag.

      Radera
  2. Hurra! va fint Eva! Och jag blir så fascinerad av att du ser bar ut i vilken frisyr som helst. Det är jättesnyggt redan då det är "oformat" som du säger.

    SvaraRadera
  3. Jee Eva! Vad roligt med en redig kalufs!

    SvaraRadera
  4. Du passar ju superbra i kort hår! Hoppas håret orkar växa även på hjässan :)

    SvaraRadera
  5. Har full sympati och förstår känslan ,själv lever jag också som halvskallig , och hoppas att ännu en dag ska alla strån sitta på rätt plats .Tills vidare kör jag med hästsvans ..alla dagar.. tråkigt som bara den .

    SvaraRadera
  6. Hurra för håret! Jättesnyggt ser det ju utan redan. Till sommaren har du säkert jättetuff frisyr.

    Jonna

    SvaraRadera
  7. Wow vilken snärtig frilla! Verkligen coolt! Du passar asbra i kort!
    -Sussi

    SvaraRadera
  8. Tack för alla snälla kommentarer! Tippar på att det blir ett frissabesök inom två veckor, ungefär. Tänk!

    SvaraRadera