lördag 9 juni 2012

Vi satsar på att bli som Lissu och Phille

Ajaj, så jag blev ledsen över nyheten att Wetterstrand och Niinistö går skilda vägar. Inte för att jag ens känner dem, utan för att de verkade klara av det hela så bra. Pendling mellan två länder, två kick-ass-karriärer där man turas om att vara toppolitiker osv. Men det hjälps inte.

Ska försöka fokusera på de här två istället. Jo, jag vet att det säkert går att hitta femtielva bevis på att de också haft trubbel under de senaste 60 åren, men den där blicken...

Jag och Duken av Nöykisburgh hade 7-årsförlovningsdag igår. Vi firade inte alls. Jag steg upp klockan 04 på morgonen och 24 timmar senare kröp han till sängs efter firmans sommarfest. Däremellan sågs vi inte alls. Men ikväll är champagnen på kylning.

Så här såg vi ut i Central Park NY den 8 juni 2005.

Och så här ser i ut ikväll, ett bröllop, två busungar (varav den ena stod bakom kameran), en autoimmun sjukdom, ett njurfel, några gräl, mångamånga skratt och ett husbygge senare.
J, du är lite dålig på att läsa bloggen så jag kanske måste traska in i arbetsrummet och säga detta live också: 
 
Jaggillardej.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad fint! Tänk vad mycket man hinner dela. Och tänk om ni vetat allt ni hade framför er den där dagen i Central Park? Och tänk vad ni ska skratta åt allt ni ännu inte har en aning om!

    SvaraRadera
  2. Va fräckt, ni ser ju nu bättre ut än då!

    SvaraRadera