tisdag 25 december 2012

God fortsättning. And stuff.

Hoppla! Dit for julaftonen! Jag tassar omkring här hemma med magfläsket käckt dängande runt höfterna som en  liten kilt. Blir nog till att göra plankor varje dag....

Men mysigt var det!

 Julfrukost! Om ni inte redan har gjort det, testa Rainbows djupfrysta ogräddade croissanter.

 Sen pyntade jag loss. Hade till och med julblommor och ljus på toaletterna. På julen får man överdriva.



Har blivit familjetradition med smällkarameller, därav papperskronorna. Fast jag nöjde mig med en fascinator.

 Flämt! Hipsterjulgubben! Och han har pappas jacka, så märkligt!

 Mitt första försök att göra creme brulée. Great success. Nu ska jag sluta beställa dylik på restaurng, det är ju löjligt enkelt och billigt att göra själv!

Hipstergubben var snäll. Fick bland annat dessa. Men nu ska jag koncentrera mig på födelsedagsbarnet en stund. S alltså, inte Jesus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar