onsdag 5 december 2012

God mooooorgon Bloggprisfolket!

Här tossar jag omkring och är ivrig, glad, nervös och besviken om vartannat. Lägg till lite resestress och ni har ett magsår coming right up. Klockan 17 lyfter Londonplanet (om ingen hinner börja sista-minuten-spy) och klockan 20 sätter bloggprisgalan igång.
Röda klor dagen till ära.

Nu när dagen D är inne pärttar det nog ganska mycket att jag inte kommer att kunna delta i galan, men jag har utsett en stand-in som kommer att representera mig med bravur, sval elegans och återhållsamhet (ehe ehe). Om någon annan får priset är det faktiskt rätt okej, och det säger jag inte (enbart) för att vara storsint. Har ju mitt fina fjolårsdiplom hängande på paradplats här hemma. Tadaa.


Men jag är ju så nyfiken, förstår ni! Vilka har fått flest röster för årets blogg? Hedersomnämnandet, vad är det? Ska någon uppträda? Kommer personalen på Korjaamo att bete sig som folk?

Ja, sen får ju gärna någon meddela mig sms-ledes om hur det går också, för jag är knappast uppkopplad förrän framåt natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar