söndag 14 juli 2013

Härligt slappt veckoslut

Hallonplockning, hamburgarkalas, podcaststädning (ser fram emot att städa numera eftersom jag har sparar Hannah&Amanda för ändamålet), kladdkaka och nya blommor till verandan.

Och det var pretty much allt jag gjort det här veckoslutet.

Imorgon är min sista dag på Morgonöppet! Sedan blir det semester i fem fabulösa veckor, därefter börjar jag raka vägen på Radiohuset. Snabba ryck. Men det tänker jag inte fundera på nu, är för mätt.

Tror jag ska avsluta slapparhelgen med en hederlig hemmaspa-kväll a la FRIDA. Hårinpackning, fotvård, ansiktsmask, skumbad etc. Blir kanske lite förvirrande för Morgonöppet-kollegerna när jag svävar in på redaktionen som Botticellis Venus (fast med kläder och i en Kovanenbil och inte en snäcka) på min sista dag efter att ha hasat in med ögonpåsarna i knähöjd i 1.5 år...

 Om man testar alla produkter i de senaste två Liv-boxarna på en gång ser man ut så här. Hur sa? INgen större förändring från det normala? Nej jag vet.

 Hallon är extra goda när de plockats med hjälp av barnarbetskraft. (Mina barn, om nån hann uppröras av det politiskt inkorrekta skämtet)

Pioner! Billiga! Plantagen! Ebba von Sydow!  Bokbabbel! Ser ni?

 Jag sär jag sär. De bästa burgarna i världen serveras i Kitteldalen.

Min vrå. Är så glad att jag köpte det lilla gråa bordet ifjol. Och lika glad att jag köpte en MacBook i år. Fast den är inte betald ännu på länge, länge...

1 kommentar: