fredag 27 september 2013

Santa, baby...

Här kommer igen ett supermaterialistiskt inlägg. Min födelsedag och julen nalkas, så här kommer en önskelista för att hjälpa alla mina beundrare (=min man och min mor) på traven.

- Sopskyffel och borste från Granit. Så snygga att de gärna kan stå framme hela tiden. Hittar tyvärr ingen bild.

- Cocktailattiraljer, drinkglas, shaker etc. En drinkvagn skulle jag inte opponera mig mot heller men jag har redan en eldkorg och för många soffkuddar så snart börjar jag vara oroväckande lik Amanda Schulman.


- Mörkläggande Werna-gardiner från Ikea. Två paket. Gärna med matchande tassles från Hemtex. (Och nu är jag plötsigt Maria Montazami)

- Snygga läderhandskar. Svarta. H&M duger bra.


- En burk magnetmålfärg. Vill fixa en mood board i tvättstugan.

- En rosa KitchenAid-mixer. Årets a ha haaaaa-önskemål eftersom de kostar multum. Men hey, det är min lista. (och där förvandlades jag till Leila Lindholm)

Aijo, jå.

- snälla barn.
- fred på jorden.


1 kommentar:

  1. Cocktailshakern är årets gåva i vår familj, tror jag...

    SvaraRadera