måndag 28 februari 2011

Gorgeous is as gorgeous does

Oooh, nu är jag också Gorgeous, tack Snigeln!



1. När började du blogga?
I november 2007 på Sissi. Hit flyttade jag jag i slutet av förra året.

2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?
Om mitt underliga jobb, min tassiga familj och min minimalistiska frisyr.

3. Vad gör din blogg speciell?
Jag kan inte stava till faksikt. Faktikst. Det går faksitk inte.

4. Vad fick dig att börja blogga?
När nånting skiter sig börjar jag formulera ett roligt inlägg om händelsen i text. När nånting roligt inträffar börjar jag fundera på hur många versaler och utropstecken jag ska använda i rubriken. Jag bara måste blogga annars finns risken att jag förvandlas till en hög med torv.

5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Ingenting. Faktsikt.

Jag vill ge utmärkelsen vidare åt följande bloggare: Den mjuklandande Softy och Mo.

1 kommentar: